Tvarohový řez se lněným semínkem

Tvarohový řez se lněným semínkem

Tento nutričně našlápnutý řez se hodí jak k snídani, tak třeba na svačinu. Lněná semínka a chia semínka jsou plná omega 3 mastných kyselin, která mají velmi pozitivní vliv v prevenci různých onemocnění a posilují funkci mozku.

Ovesná kaše

Ovesná kaše

O vesné vločky Vám dodají energii na celé dopoledne. Obsahují spoustu vlákniny, vitaminy skupiny B a také takzvané betaglukany, jejichž konzumace v určité dávce přispívá ke snižování cholesterolu v krvi.

Kaši můžete dělat na sto způsobů a vždy jím něčím oživit (semínka, oříšky, kustovnice, skořice, kakao, ovoce).

Bramborový salát

Bramborový salát s avokádem

Brambory jsou v našich podmínkách základem jídelníčku. Jsou výborným zdrojem vitaminu C a vlákniny. Avokádo oproti tomu obsahuje velké množství zdravých rostlinných tuků.
Tato odlehčená verze bramborového salátu s avokádem Vám bude prostě chutnat.

Makovník

Makovník

Mák je neuvěřitelně bohatý na vápník, který je nepostradatelný například pro kosti. Je také zdroj manganu, hořčíku, fosforu, vitaminu E a vitaminů skupiny B. Obsahuje nezanedbatelné množství bílkovin a zdravých rostlinných tuků.
Udělejte si nutričně hodnotný makovník, plný bílkovin a vlákniny, zasytí Vás na dlouhou dobu.

Fazolové brownies

Fazolové brownies

Fazolové brownie Vás zasytí díky velkému obsahu bílkovin a vlákniny. Nemusíte mít obavu z chuti fazolí, chutnají totiž spíš jako oříšky. Tento skvělý dezert si můžete vychutnat jako zdravou svačinku a nemusíte se bát ho nabídnout návštěvě.